fredag 28. januar 2011

Da hadde jeg en blogg..:)

Ja, da var jeg også blitt en (liten) del av bloggverdenen.
Her skal jeg etter planen oppdatere om meg og min families store prosjekt "Drømmehjemmet",i tillegg
til annet interiørstoff, ting og tang om barn, og (forhåpentligvis) litt syprosjekter etterhvert:)

Ovenfor er et lite bilde av kjøkkenet så langt.. her kommer det et abstrakt høyglanskjøkken fra ikea. Vi har revet en vegg mellom kjøkken og stue for å få mest mulig skap- og benkeplass.
Og her er stua. Digert mørkegrønt trappegjerde har blitt erstattet av kjempefin hvit halvvegg, takket være min kjære og svigerfar. Elektrikerpappaen min har gjort en super jobb med de hvite Led-spottene i taket. De gir virkelig et fint lys.

Etter litt prøving og feiling ble endelig den lilla veggen i stua ferdig. Og så fin den ble! Merker allerede hvor godt fargen hjelper på humøret nå i vintermørket:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar