mandag 27. juni 2011

Litt forskjellig fra min verden

Fant ut at det plutselig var ei uke siden sist jeg postet et innlegg her, så da var det sannelig på tide med et livstegn!
Sommeren har kommet til oss, og med det følger ekstra jobbing på meg og kos med barna de dagene jeg har fri. Nå skal vi ha en hel uke sammen, og krysser fingrene for litt badevær. "De e jo sommår"- tross alt:)
Kveldene og dager med regn håper jeg å få brukt til litt sying og div oppussing her hjemme. Vi er så heldige(...) at vi må male huset utvendig i år, men satser på å få tid til innvendige ting også.

Igår var jeg i hagen til nabodamen og plukket en bukett med nydelige blomster. Utrolig hvor mye koseligere det blir med et innslag fra naturen på bordet- selv med litt hverdagsrot:)
Litt friske farger på kjøkkenbordet..
Litt deilig lukt..

Og så gjorde jeg et lite kupp på retrotapet idag- ble litt glad da jeg så dem:) kan helt sikkert brukes til noe.


Og til slutt slenger jeg med et par nærbilder fra trappeoppgangen- belegget og den røde hylla.



Ha en fortsatt fin dag- nå må jeg begynne på middagen!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar