fredag 9. november 2012

En ny fredag..

..og lite skjer her.
Så grunnen til at det ikke har kommet noe nytt innlegg den siste uka er ikke fordi jeg har hatt det så travelt akkurat.. Begynner å bli ganske lei av å være hjemme hver dag, og derfor blir det automatisk mindre å skrive om:/

Men jeg har iallefall fått sydd litt de siste dagene, så noe positivt kommer det jo ut av å kjede seg. To par selebukser skal snart leveres til sine nye eiere, og nå har jeg begynt å klippe opp fine stoffer som skal bli skjørt til små prinsesser. Disse blir lagt ut i Eplabutikken min iløpet av de neste dagene, så løp og kjøp!;)

Nå skal jeg kose meg med Nrk´s fredagsprogram, og fortsette storproduksjonen. Kommer snart tilbake med bilder av resultatet- både bukser og skjørt.

Ha en flott fredag videre!

*Line*

39054721739835367.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar