fredag 11. februar 2011

Litt av ditt, og litt av datt..

Etter ei uke med to turer til byen, med tid til litt shopping, ser jeg frem til ei roligere helg med jentebursdag og forhåpentligvis litt jobbing på huset. Med 3 barn blir det mest min kjære som holder på der mens jeg er mamma,men håper på å få bidratt litt de neste dagene.
Når man blir sittende hjemme, kan man jo få gjort litt andre ting. Jeg har f.eks endelig fått gjort ferdig Lillebrors selebukse (dårlig bilde- vill gutt..)....
Og så ville gjerne Storesøster 1 ha et nytt antrekk til bursdagsfesten sin, så da måtte jo mamma frem med symaskinen igjen:) Resultatet ble en tunika med 3/4 lange ermer, som skal matches med en topp og et par tights. Helt enkel,men Storesøster 1 er kjempefornøyd. Og det er jo det beste:)
Neste prosjekt er et el annet til Storesøster 2 ( siden det var VELDIG urettferdig at ikke hun fikk noe!), og så skal jeg igang med sengeteppe. Fant noen fine stoffer på Stoff og Stil som skal matches med rester jeg har liggende, så tror det blir veldig fargerikt og fint:)
Ha en flott fredag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar