fredag 23. mars 2012

ups!

Så gikk det plutselig et par uker før jeg fikk summet meg til å skrive et lite innlegg.
Vi har vært gjennom omgangssyken hele gjengen, så har tatt litt tid å få samlet krefter igjen. I tillegg har vi fått en nydelig ny nevø/fetter, og vi gleder oss stort til å beskue vidunderet iløpet av helga<3

Har så smått klart å komme igang med litt sying igjen. En ny buksemodell til barna har blitt testet ut, og den er jeg veldig fornøyd med...

Sydd i deilig, myk bomullschambrey, med ribb i livet og strikk i beina.
Syns det er morsomt med litt fargerike lommer som en kontrast, men det er selvfølgelig en smakssak:)
Likte veldig godt å sy denne modellen, så blir nok en god del varianter av den fremover. Må bare få kjøpt mer stoff;)

Ellers har jeg ikke så mange bestillinger for øyeblikket, så hvis det er noe du kan tenke deg så er det bare å si fra:)

Ha en fin-fin vårdag!

*Line*

2 kommentarer:

  1. Kjempefin bukse!
    Flink du er til å sy!

    SvarSlett
  2. Fine bukser:)
    Du har fått en award på bloggen min, siden du er så fargerik å fin;)
    Ta den om du vil!!
    Ha ei fin påske:)

    SvarSlett