tirsdag 1. november 2011

Dagens tilstandsrapport

Rot og kaos!
Tenkte jeg skulle vise dere hvordan vårt kjære hjem ser ut etter en helt normal tirsdagsmorgen..

Siden innholdet i oppvaskmaskinen var rent, blir ting og tang plassert på benken inntil noen (les: meg..) får gjort noe med den saken.

En del av rotet er jeg skyld i selv, slik som mesteparten her. Ei av mine beste venninner trenger nye puter til sitt nye hjem, og da stiller man jo selvfølgelig opp:) så her ligger det jeg trenger til dette prosjektet litt overalt.

Se så fine stoffer hun har valgt! Nå er jeg i full gang med klippingen som må til for at de 20 +/- putene skal bli en realitet:) Ser virkelig frem til å sette meg foran min trofaste symaskin igjen.

I ettermiddag skal våre 3 håpefulle på besøk til sine besteforeldre, og jeg og min kjære skal ut og spise en etterlengtet alene-middag. Gleder meg<3

1 kommentar:

  1. Godt å se at det flyter hos andre også!!!

    Spennende med puter, men hvor mange sa du??? Gleder meg til å se de ferdige resultatene :D

    SvarSlett