mandag 21. november 2011

Om igjen:)

Atter en gang flyr tida fra meg. Så mye som skjer, og så liten tid..
Ikke har jeg fått tatt bilde av bruktfunnene mine heller, som jeg lovte sist. For dårlig!
Men det får så være- bildene kommer nok:)


Som vanlig har mesteparten av tida mi gått med til produsering av diverse plagg. Litt gaver, men
mesteparten skal faktisk snart ut i butikk!! Jeg er så heldig å få lov til å selge mine redesign barneklær
i den fine butikken Om igjen i Kristiansand, så dagene går med til å sy ferdig de første plaggene som skal leveres der. Gleder meg! Så gjenstår det å se om folk vil ha det jeg lager:)
Litt smakebiter kommer her...

2 kommentarer:

  1. Er IKKE i tvil om at folk vil ha plaggene dine, de er jo bare DIGG! Håper og tror du får solgt masse masse!!!!

    Men hvor ligger denne butikken? Aldri sett eller hørt om den før...

    SvarSlett
  2. Flotte klær du lager. Tenker de blir solgt på et blunk. Spennende å få selge i butikk da !!! Veldig kjekt at du har lagt deg til som følger hos meg...og jeg legger meg til hos deg. Fin blogg du har :0)

    SvarSlett