fredag 27. januar 2012

Oppbevaring!

Vi bor i et klassisk 70talls rekkehus, og med 2 store og 3 små så har vi ikke mer plass enn vi trenger.
Derfor er jeg stadig på jakt etter smarte oppbevaringsløsninger, og da skader det ikke at disse løsningene  også ser litt bra ut. 

                     Denne trappeløsningen er jo bare genial- hadde jeg hatt denne typen trapp..


Trekasser som hyller syns jeg bare er knallfint, så det har jeg satt på lista over ting jeg er på utkikk etter.
Kanskje hadde det blitt noe slikt som dette..
                                                                      Eller slik..

                       Med to langhåra jenter, i tillegg til meg selv, så blir det en del hårpynt. 
                       Så da har jeg tenkt å lage noe slikt som dette..
                                   Så enkelt, men så fint! Et søtt lite blikkfang på badet:)

Til slutt et lite bilde av hvordan min matbod gjerne kunne sett ut, hadde jeg bare hatt plass til en;)..


Ha en (ordentlig) flott dag videre- og kom gjerne med smarte oppbevaringstips!:)

*Line*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar