mandag 30. januar 2012

Rosa!!

Den ultimate feminine og sukkersøte fargen.
Bortsett fra ei lyserosa dør så er det minimalt med rosa detaljer i vårt hjem. Foreløpig.
For jeg merker at dette er en farge jeg blir i godt humør av, og det er jo noe av det jeg prøver å oppnå med hjemmet mitt. Å få folk til å smile og føle seg velkommen:) Så det blir garantert litt mer rosa i hus etterhvert.
I mellomtida kommer det her litt rosa inspirasjon- noe for enhver smak;)















Og nå ble jeg bare enda mer glad i rosa!:)
Ha en flott dag.

*Line*

5 kommentarer:

  1. Rosa er kult. :) Men rosa hus tror jeg aldri jeg vil ha *ler* Men rosa trapp var kult! Men tror ikke jeg hadde fått samtykke av samboer. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Det ene rosa huset som ser ut som et pepperkakehus var egentlig bare skummelt ;-) Men det var mange andre stilige ting her! Den puta med rosa knapper formet som hjerte er jo en god og enkel start hvis man vil ha mer rosa i hus :-)

    SvarSlett
  3. Peonene var i alle fall fine... hehehe

    SvarSlett
  4. Den rosa knappeputa er jo ikke noe problem for deg å sy sammen i en fart:)

    SvarSlett
    Svar
    1. nåja,fart og fart.. er utrolig treg på diverse områder;)

      Slett