torsdag 2. februar 2012

Polkadotter!

Å, er det noe jeg liker, så er det polkadotter/ prikker. At et så enkelt mønster kan gjøre så mye ut av seg, syns jeg er fascinerende.
Dette fargerike bestikket hadde gjort seg på mitt kjøkken. Da hadde selv den kjipeste middagen blitt et festmåltid!


Hadde maten i tillegg blitt til på denne skjønnheten, så kunne jeg gladelig stått i timesvis med middagen:)


Prikken over i`en må jo være å deretter kunne servere kaffe og kake på dette nydelige serviset.

Og når middag og dessert er servert, kunne jeg med god samvittighet satt meg i denne herlige gyngestolen, og kikket på andre prikkete skjønnheter på nettet:)

Nydelige stoffer..


Fine teipruller..
Søte kofferter til barnerommene..

Og kanskje kunne det vært en prikkete vegg i ganga?..


Ha en fin dag videre- med eller uten prikker:)

*Line*




1 kommentar:

  1. Så gøy å se på alle de fine bildene du finner på nettet:) Kan tenke meg man blir i godt humør av å komme inn i huset ditt, som du skreiv i et innlegg lenger ned at du ønsket det skulle være...;)
    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!!

    Kjempefin blogg du har

    HA ei fargerik og prikkete helg;)

    Hilsen Aina!

    SvarSlett