tirsdag 16. oktober 2012

Snufs,host,hark..

For det er det det går i her om dagen.. Samme dag som jeg mista jobben begynte kroppen å skrante, og nå ligger jeg her rett ut med influensa:(
Fridagen til ungene(planleggingsdag) som skulle brukes til morsomme ting, ble heller ganske så kjedelig.. Men men, det får vi heller ta igjen. Har nemlig ikke tenkt å være syk særlig lenge;)

Igår var formen litt bedre enn idag, så da gikk jeg igang med å lage kjøttsuppe med klimper/melboller og løksaus. Tenkte at siden jeg er midlertidig hjemmeværende husmor, så er det slikt man gjør:) Det tok flere timer, men det var absolutt verdt det!


Og slik så kjøkkenbenken ut etterpå..

Oppvaskmaskinen er desverre i ustand på 6.uka, da delene desverre må bestilles fra Italia. Så det finnes absolutt ulemper ved dyr design! Nå står den bare der og ser utrolig ut, mens jeg banner over oppvasken..

Vel,vel,da trenger jeg en liten hvil for å bli kvitt disse bakteriene som herjer i kroppen. Håper dere holder dere friske i helga:)

*Line*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar