tirsdag 9. oktober 2012

Missoni+Lindex!!

Som tidligere nevnt er jeg stor fan av mønstrene til Missoni, og tirsdag 24. september var derfor tidlig krysset av i kalenderen. Dette var nemlig dagen resultatet av samarbeidet mellom Missoni og Lindex kom ut i butikkene, og penger var lagt av til et par godbiter.
Men med min "flaks" ble Lillebrors fjerning av polypper og innsetting (?) av dren lagt til samme dato, så da jeg klikket meg inn på Lindex` nettside ti over 10 denne dagen var hele kolleksjonen utsolgt..
Da det var tid for hjemreise noen timer seinere, måtte jeg derfor bare innom en butikk i Kristiansand for å se om det var litt igjen der. Men med bare størrelsene XS og S i hyllene, gikk jeg tomhendt og nedfor derfra også.
Mitt siste, lille forsøk på å få en bit av kaka var den lokale Lindexbutikken, og da jeg trasket inn dit uten noen forhåpninger som helst ble jeg overlykkelig over å bo i en liten by på landsbygda; de hadde nemlig ALT!
 Jeg kunne mao velge akkurat det jeg ville ha, og resultatet ble en finstrikket genser med glitter, en grovstrikket, lang tunika, skjerf og lue.


Gjett om jeg sov godt den natta;)

*Line*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar