torsdag 22. september 2011

Da var høsten i full gang, og det mangler virkelig ikke på vann her iallefall! Men syns det er litt koselig også- da har man jo en liten unnskyldning til å kose seg inne med hussysler og symaskin;)

Helga er satt av til Knerten, hjemmekos og masse jobbing for å bli ferdig med ganga nede. *På tide*
Her er det jo planen at jeg skal få meg en liten sykrok også, og nå som jeg har brukt en del tid på å sy så merker jeg at det hadde vært fint med et sted hvor jeg slipper å rydde vekk maskinen hver kveld.
Derfor er det bare å ta seg sammen og bli ferdig med det kjedelige sistestrøket!

Ellers har det skjedd fint lite på interiørfronten her i hus. En ny pute har det jo blitt..

Elsker de sterke, klare fargene på disse stoffene- kjøpt hos www.tamo.no. En super butikk!



Og så har jeg fått opp litt farger på "nytt sydd-vise-veggen" min:)
Syns det ble litt gøy, og det syns Lillebror også. Han la straks merke til det og var overlykkelig over å få litt pynt i sin egen høyde:)
Veska på veggen er ny-sydd, og denne ligger til salgs på hobbysiden min www.madebylineh.com





Ha en fin høstkveld- med eller uten hobbysysler!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar