torsdag 28. juni 2012

Sommer, sommer, sommer..

Hvor blir du av?? Jaja, nå har vi hatt et par fine soldager, men den lette sommerbrisen er litt vel frisk. Så her i hus snufser og hoster vi om kapp. Og nå ser det ut til at resten av helga skal bli temmelig våt..igjen. Får bare krysse fingrene og håpe at godværet kommer når vi drar ei uke til vårt dejlige naboland i neste måned;)

Med regn og gråvær har malinga stoppet litt opp, kan man si. Skulle gjerne fått gjort ferdig døra og karmene- misliker sterkt at det står slik halvgjort. Men der er det desverre værgudene som bestemmer når jeg skal komme i mål, samt det faktum at arbeidsdagene mine *alltid* faller på de dagene sola titter frem;)

For å friske opp litt innendørs, tok meg og Lillebror en tur til den lokale Fargerikebutikken for å kjøpe ny "plastduk", som jeg kaller det.
Er veldig fornøyd med resultatet av den turen..
En "pu-belagt stoffduk"(på fagspråket), som skapt for vårt fargerike hjem!
Ungene elsker den, og til og med Samboeren syns den var topp. Mission completed!
***

Storesøster 1 sine pinnedyr har fått flytte opp i stua, (da eieren syns de hadde vokst seg skremmende store) til Lillebrors store glede. Veldig spennende med slike rare skapninger.

Tilslutt noen fine kleshengere jeg fant hos Søstrene Grene..
Inntil videre lyser de opp i stua:)

Ha en strålende flott dag! Her skinner sola, vinden har stilnet, og jeg.. jeg skal på jobb;)

*Line*

1 kommentar:

  1. Du... jeg jobber også ALLTID når det er fint vær. Kom med forslag om å ha oppe fredag til mandag og stengt resten av uka og sjefen var nesten med på det.

    Fint det ble med duken!!! Og det pinnedyret var jo DIGEEEERT! Trodde de bare var rundt 3 cm jeg.

    Sees snart :D

    SvarSlett