mandag 23. januar 2012

Drømme, drømme...

Som så mange andre så hadde jeg ikke takket nei til en kitchen aid-maskin. Nå er den jo etterhvert blitt et veldig vanlig- og tildels oppbrukt?- designikon i det norske hjem, og det kan jo være litt kjedelig for oss som liker å skille oss litt ut fra mengden;)
Men så kom jeg over disse bildene på min daglige sveip over nettet...
Fantastisk fine,eller hva??
Personlig hadde jeg nok gått for kirsebærutgaven- hadde passet perfekt til mine røde hvitevarer:)

Ha en flott dag!

2 kommentarer:

  1. Oj! Ja, det var ikke Kitchen Aid utgaver en ser så mye av nei...den rosa /lilla var utrolig fin, men hadde jeg kommet hjem med den eller den i leopard hadde nok mannen tiltet tror jeg...SÅ jeg hadde nok valgt den med kirsebær jeg også, den var faktisk veldig stilig...Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. tror den hadde bidratt til et smil hver gang jeg hadde tatt turen på kjøkkenet:) men blir nok med drømmen ei god stund til- er ihvertfall ikke et tema for den stakkars lommeboka mi for øyeblikket;)

    SvarSlett