søndag 22. januar 2012

TADAAAA!!

Første interiørinnlegg på leeeeenge!
Forhåpentligvis finnes det fremdeles noen der ute som gidder stikke innom bloggen min, selv om det har vært mangel på aktivitet her den siste tida. Prøver med dette å komme så smått igang igjen:)

For lenge, lenge siden lovte jeg å vise bilde av det jeg fikk kapret på min gamle skoles rive-loppemarked.
Sannheten er den at jeg ikke har fått gjort noe særlig med disse tingene enda, men rett før jul kom iallefall denne stilige karen på plass...
Er han ikke flott vel?? Kommer ikke så bra frem på bildet, men han er bortimot på størrelse med en gjennomsnitlig person. Og til å være fra 1965 så syns jeg han holder seg meget godt;)

Når jeg først er igang så kan jeg jo vise frem et nytt, gammelt møbel vi har fått på plass i stua..
Dette skapet/bokhylla var opprinnelig i lakkert furu, og del av en skikkelig moderne seksjon mine foreldre investerte i ei gang på 80tallet. Liker den enkle og rene formen, og etter en omgang med blålilla maling ble den (nesten) som ny. På toppen har jeg plassert litt interiørbøker, og et fat med all slags nips..

Da får dere ha en fortsatt fin søndagskveld, og så skal jeg prøve å bevare den bittelille bloggelysten som har dukket opp.. hvis det er interesse for det da,selvsagt:)

*Line*

4 kommentarer:

  1. Renate P. Akersmyr22. januar 2012 kl. 18:18

    Flott at du er tilbake:) LIKER bloggen din, så stå på Linemor!

    SvarSlett
  2. Synes dere har det så stilig hos dere! Er det dine sko på det siste bildet forresten? Husker en gang for lenge leeeenge siden da jeg var på besøk, så mener jeg dere hadde hengende flere sånne sko fra da dere var små, i gangen..Kanskje jeg husker feil, vi begynner jo å bli gamle ;-)

    SvarSlett
  3. Ups and downs, Line, that`s life! Godt du er oppe igjen :-))

    SvarSlett
  4. Åååh,tusen takk for fine tilbakemeldinger; kjempekoselig:) Ja,Hønemor- du har en imponerende hukommelse! Det er mine første sko, og de hang tidligere i ganga hos mamma og pappa:)

    SvarSlett