lørdag 28. januar 2012

Gode ideer!

Jeg syns det er så gøy å surfe rundt på nettet på jakt etter morsomme, og fornuftige, saker og ting man enkelt kan lage selv. Finnes så utrolig mange kreative mennesker der ute!

Det å tapetsere eller male hermetikkbokser er det sikkert mange av dere som allerede har gjort, men så langt har ikke jeg kommet enda:) og så blir det jo så fint!


Disse fine vasene falt jeg helt for. Her har de bare malt og dekorert gamle flasker:)


Jeg har en liten krok hvor jeg etterhvert skal ha symaskinen, og der skal jeg ha noen hyller og slikt. Da skal jeg prøve meg på denne geniale løsningen- så enkelt! og så er problemet med oppbevaring til knapper, sikkerhetsnåler etc. løst:)


Når jeg så dette bildet, ble jeg nesten fristet til å ta vare på barnas støvler selv. Bli iallefall ikke overrasket om det skjer, for dette var jo kjempesøtt;)

Og i samme slengen så kan jeg jo begynne og samle på dekk også, så blir hagen riktig så fargerik!


Åh, så mye fint! Nå gjenstår det bare å sette igang.. Eller kanskje imorra..;)

Ha ei fin helg!

*Line*

2 kommentarer:

  1. Det var jo rene kunsten dette her! Greit med kreativ input noen ganger :-)

    SvarSlett
  2. Å GUD som jeg skal på fretex å shoppe støvler!!!

    SvarSlett